Ons Team

Leer de medewerkers van de Stoit Groep kennen!

Het team

Arnoud Snoeijer

Arnoud Snoeijer

Commercieel / management

Wilt u advies over het verhuren van uw woning? Arnoud kent alle ins & outs van het vak! Samen met u bekijkt hij alle mogelijkheden en zoekt hij naar de juiste oplossing om het beste uit uw woning te kunnen halen. Voor uw beheers- en rendementsvragen bent u bij hem ook aan het juiste adres. Arnoud voert daarnaast, samen met mevrouw Stoit het beleid van de onderneming en zet zich uiteraard ook doorlopend in voor het vinden van de juiste huurder voor u.
Karin Fanego

Karin Fanego

Makelaar & Backoffice

Karin is onze commerciële spin in het web! Met ruim 5 jaar ervaring is ze helemaal op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen op de verhuurmarkt. Ze weet alles over het optimaal verhuren van uw woning en is o.a. de interne backup voor de makelaars. Ze regelt alle zaken rondom de huur/verhuur en staat te allen tijde klaar om uw vragen te beantwoorden..
Bob Blezer

Bob Blezer

Makelaar

Op zoek naar een woning? Bob helpt u graag! Bepakt met zijn enthousiasme en gedrevenheid staat Bob iedere dag fris op de werkvloer. Na het inventariseren van uw wensen gaat hij deskundig aan de slag om de juiste woning voor u te vinden.
Matthijs Keizer

Matthijs Keizer

Makelaar

Een nieuwe woning vinden is een spannende stap in uw leven. Matthijs luistert graag naar uw verhaal en wensen en weet hier direct de juiste woning aan te matchen. Matthijs is vriendelijk en optimistisch ingesteld en hecht er veel waarde aan om u thuis te laten voelen in uw nieuwe omgeving.
Marissa Sheridan

Marissa Sheridan

Makelaar & Inspecties

Voor u als huurder is snelheid, accuratesse en professionaliteit belangrijk. Laten dat nou nét de kernwaarden van Marissa zijn! Met ruime ervaring in de verhuurbranche weet Marissa als geen ander in te spelen op de wensen van zowel de verhuurder als de huurder.
Loraine van der Basch

Loraine van der Basch

Makelaar & Inspecties

Loraine is een echte aanpakster en draait haar handen nergens voor om. Aan het begin en aan het einde van een huurperiode kijkt ze samen met u als verhuurder of als huurder of de woning helemaal naar wens is tijdens de inspectie. Ook gaat ze regelmatig met een potentiële huurder op stap om de juiste match met een woning te vinden. Daarnaast is het onze ‘styling’expert en draait ze haar hand niet om voor een snelle, kostenbesparende en zeer professionele restyling van uw woning. Schroom niet om haar advies te vragen.
Simone Snijders

Simone Snijders

Inspecties

Simone heeft al vele jaren ervaring bij de Stoit Groep en kan een groot deel van ons portefeuille wel dromen! Bij iedere huurperiode vindt er een begin- en eindinspectie plaats. Simone kijkt dan samen met u als verhuurder of als huurder of de woning in de juiste staat wordt opgeleverd, dan wel achtergelaten. Verder is Simone van alle markten thuis binnen ons kantoor en kan ze u met al uw vragen van dienst zijn.
Eva Machielse

Eva Machielse

Service & Receptie

Eva is al enige tijd lid van de Stoit Groep familie en is van alle markten thuis. Heeft u problemen ervaren in uw woning? Op de service-afdeling zorgt Eva ervoor dat het wordt opgelost! Ook aan de receptie kan Eva u van dienst zijn en tijdens inspecties controleert ze samen met u als huurder en verhuurder de staat van de woning.
Babs Corstens

Babs Corstens

Service & Receptie

De goedlachse Babs bezorgt u graag een full service dienstverlening. Op de service-afdeling lost ze eventuele problemen die u als huurder in uw woning ervaart op, bij de receptie helpt ze u graag op weg en tijdens inspecties controleert ze ook samen met u als huurder en verhuurder de staat van de woning.
Anouk Jansen

Anouk Jansen

Receptie & Debiteuren

Anouk heet u graag een warm welkom aan de receptie. Met meer dan 15 jaar ervaring bij de Stoit Groep weet ze als geen ander hoe ze u als verhuurder of als huurder op weg kan helpen. Daarnaast zorgt Anouk dat alle kantoorartikelen op de werkvloer aanwezig zijn zodat we iedere ochtend zonder problemen onze werkdag kunnen beginnen. Ook is Anouk van alle betalingen en vorderingen op de hoogte en verzorgt ze, in overleg en in afwisseling met Michelle, het debiteurenbeheer.
Medewerkser Michelle van Ham

Michelle van Ham

Financieel en administratief beheer

Gedurende de huurperiode worden de administratieve en financiële processen uitgevoerd door Michelle en haar collega's op de afdeling beheer. Er gaat geen nota de deur in of uit voordat Michelle deze gezien heeft. Ze zorgt met veel plezier en samen met Rob en Marielle dat de administratie en boekhouding op rolletjes loopt.
Marielle Frijters

Mariëlle Vervoort

Administratie

Salarisadministratie, betalingen en personeelsadministratie, allemaal zaken die ook dienen te gebeuren en die Mariëlle al geruime tijd verzorgt. Met meer dan 15 jaar werkervaring bij de Stoit Groep, kan Mariëlle een echt ‘Stoit-member’ genoemd worden. Ook voor de verdere administratie, de diverse bankzaken en andere boekhoudkundige zaken draait Marielle haar hand niet om.
Rob Berger

Rob Berger

Administratie

Rob is een man van de cijfertjes en kan zich hier enthousiast op storten. Hij is, samen met Michelle en Mariëlle, werkzaam op de administratie en boekhoudafdeling van de Stoit Groep. Na iedere huurperiode zorgt Rob dat alles administratief wordt afgehandeld en dat de eindafrekening keurig in orde wordt gemaakt. Uiteraard verzorgt hij, gezien zijn expertise, ook samen met Michelle en Marielle de gehele boekhouding.
Henk Schroijen

Henk Schroijen

Service

Onze serviceman Henk staat voor u klaar! Heeft u problemen, beschadigingen of defecten ontdekt in uw woning dan biedt Henk graag een helpende hand. Maak een afspraak via onze serviceafdeling en Henk komt bij u langs om het defect te repareren. De kosten worden vooraf met u besproken.