Show filters

Ons Team

De kern van Stoit Groep wordt aangedreven door een enthousiast team van gepassioneerde specialisten. De medewerkers van Stoit Groep faciliteren verhuurders bij het vinden van een goede huurder en het ontzorgen gedurende de huurperiode.

Het team

Bob Blezer

Makelaar

Op zoek naar een woning? Bob helpt u graag! Bepakt met zijn enthousiasme en gedrevenheid staat Bob iedere dag fris op de werkvloer. Na het inventariseren van uw wensen gaat hij deskundig aan de slag om de juiste woning voor u te vinden.
Karin Fanego

Karin Fanego

Commercieel & Backoffice

Karin werkt ruim acht jaar bij Stoit Groep en heeft veel ervaring met verhuur, huurrecht en de nieuwste ontwikkelingen op de verhuurmarkt. Zij heeft de leiding van de backoffice- en serviceafdeling. Karin is een harde werker en altijd positief ingesteld!

Tim Brugmans

Makelaar

Denkt u na over beleggen in vastgoed? Twijfelt u nog of u uw woning wilt verhuren? Tim geeft u graag advies over aanschaf van commercieel vastgoed en adviseert u over de mogelijkheden.

Jan Jansen

Makelaar

Bent u opzoek naar een huis of een appartement? Jan zal graag met u in contact komen om de mogelijkheden te bespreken voor het plannen van een bezichtiging. Tijdens de bezichtiging vertelt hij u graag meer over de achtergrond informatie van de woning en over de wijk. Indien u vragen hebt, dan staat Jan u graag te woord.
Arnoud Snoeijer

Arnoud Snoeijer

General manager

Arnoud is geruime tijd werkzaam bij Stoit Groep. Zijn werkzaamheden bestaan naast de dagelijkse aansturing uit o.a. het onderhouden van de groot zakelijke contacten en het uitzetten van het beleid.

Anouk Jansen

Receptie & Debiteuren

Anouk heet u graag een warm welkom aan de receptie. Met meer dan 15 jaar ervaring bij de Stoit Groep weet ze als geen ander hoe ze u als verhuurder of als huurder op weg kan helpen. Daarnaast zorgt Anouk dat alle kantoorartikelen op de werkvloer aanwezig zijn zodat we iedere ochtend zonder problemen onze werkdag kunnen beginnen. Ook is Anouk van alle betalingen en vorderingen op de hoogte en verzorgt ze, in overleg en in afwisseling met Michelle, het debiteurenbeheer.
Simone Snijders

Simone Snijders

Inspecties

Simone heeft al vele jaren ervaring bij de Stoit Groep en kan een groot deel van ons portefeuille wel dromen! Bij iedere huurperiode vindt er een begin- en eindinspectie plaats. Simone kijkt dan samen met u als verhuurder of als huurder of de woning in de juiste staat wordt opgeleverd, dan wel achtergelaten. Verder is Simone van alle markten thuis binnen ons kantoor en kan ze u met al uw vragen van dienst zijn.

Mariëlle Vervoort

Administratie

Salarisadministratie, betalingen en personeelsadministratie, allemaal zaken die ook dienen te gebeuren en die Mariëlle al geruime tijd verzorgt. Met meer dan 15 jaar werkervaring bij de Stoit Groep, kan Mariëlle een echt ‘Stoit-member’ genoemd worden. Ook voor de verdere administratie, de diverse bankzaken en andere boekhoudkundige zaken draait Marielle haar hand niet om.

Thomas Haaksman

Financieel & Administratief beheer

Thomas is een financiële en administratieve duizendpoot. Hij zorgt ervoor dat alle financiële gegevens van huurders en verhuurders goed verwerkt worden in het systeem. Ook zorgt hij dat de nota's correct gemaakt en afgehandeld worden. Hij zorgt met veel plezier samen met Michelle en Marielle dat de administratie en boekhouding op rolletjes loopt.
Janne Stoit Groep

Janne van Gurp

Receptie en Service

Janne heet u van harte welkom bij de receptie. Ze beantwoord de telefoon en is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Janne zorgt dat klanten snel doorverbonden worden met de juiste afdeling. Ook ondersteund ze de verschillende afdelingen.
Susan van der Heijden

Susan van der Heijden

Service & Backoffice

Op zowel de service- als de backoffice afdeling is Susan van alle markten thuis. Voor het opstellen van een huurovereenkomst, het inspecteren van een woning of het behandelen en oplossen van service meldingen draait zij haar hand niet om. Snelheid, accuratesse en professionaliteit kenmerken Susan.