Show filters

Ons Team

De kern van Stoit Groep wordt aangedreven door een enthousiast team van gepassioneerde specialisten. De medewerkers van Stoit Groep faciliteren verhuurders bij het vinden van een goede huurder en het ontzorgen gedurende de huurperiode.

Het team

Bob Blezer

Makelaar

Op zoek naar een woning? Bob helpt u graag! Bepakt met zijn enthousiasme en gedrevenheid staat Bob iedere dag fris op de werkvloer. Na het inventariseren van uw wensen gaat hij deskundig aan de slag om de juiste woning voor u te vinden.
Karin Fanego

Karin Fanego

Commercieel & Backoffice

Karin is onze commerciële spin in het web! Met ruim 7 jaar ervaring is ze helemaal op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen op de verhuurmarkt. Ze weet alles over het optimaal verhuren van uw woning en is o.a. de interne backup voor de makelaars. Ze regelt alle zaken rondom de huur/verhuur en staat te allen tijde klaar om uw vragen te beantwoorden.

Marissa Sheridan

Commercieel & Inspecties

Voor u als huurder is snelheid, accuratesse en professionaliteit belangrijk. Laten dat nou nét de kernwaarden van Marissa zijn! Met ruime ervaring in de verhuurbranche weet Marissa als geen ander in te spelen op de wensen van zowel de verhuurder als de huurder.

Tim Brugmans

Makelaar

Denkt u na over beleggen in vastgoed? Twijfelt u nog of u uw woning wilt verhuren? Tim geeft u graag advies over aanschaf van commercieel vastgoed en adviseert u over de mogelijkheden.

Jan Jansen

Makelaar

Bent u opzoek naar een huis of een appartement? Jan zal graag met u in contact komen om de mogelijkheden te bespreken voor het plannen van een bezichtiging. Tijdens de bezichtiging vertelt hij u graag meer over de achtergrond informatie van de woning en over de wijk. Indien u vragen hebt, dan staat Jan u graag te woord.
Arnoud Snoeijer

Arnoud Snoeijer

General manager

Arnoud is geruime tijd werkzaam bij Stoit Groep. Zijn werkzaamheden bestaan naast de dagelijkse aansturing uit o.a. het onderhouden van de groot zakelijke contacten en het uitzetten van het beleid.
Sharona van Bezel

Sharona van Bezel

Inspecties & Service

Wanneer u een woning huurt, ontmoet u bij de begin, tussen of eindinspectie mogelijk Sharona. Enthousiast als altijd, zal ze u informeren over de details van de woning en een uitgebreid rapport maken over de conditie van de woning. Vragen en verzoeken behandeld Sharona met een lach.

Anouk Jansen

Receptie & Debiteuren

Anouk heet u graag een warm welkom aan de receptie. Met meer dan 15 jaar ervaring bij de Stoit Groep weet ze als geen ander hoe ze u als verhuurder of als huurder op weg kan helpen. Daarnaast zorgt Anouk dat alle kantoorartikelen op de werkvloer aanwezig zijn zodat we iedere ochtend zonder problemen onze werkdag kunnen beginnen. Ook is Anouk van alle betalingen en vorderingen op de hoogte en verzorgt ze, in overleg en in afwisseling met Michelle, het debiteurenbeheer.
Simone Snijders

Simone Snijders

Inspecties

Simone heeft al vele jaren ervaring bij de Stoit Groep en kan een groot deel van ons portefeuille wel dromen! Bij iedere huurperiode vindt er een begin- en eindinspectie plaats. Simone kijkt dan samen met u als verhuurder of als huurder of de woning in de juiste staat wordt opgeleverd, dan wel achtergelaten. Verder is Simone van alle markten thuis binnen ons kantoor en kan ze u met al uw vragen van dienst zijn.

Mariëlle Vervoort

Administratie

Salarisadministratie, betalingen en personeelsadministratie, allemaal zaken die ook dienen te gebeuren en die Mariëlle al geruime tijd verzorgt. Met meer dan 15 jaar werkervaring bij de Stoit Groep, kan Mariëlle een echt ‘Stoit-member’ genoemd worden. Ook voor de verdere administratie, de diverse bankzaken en andere boekhoudkundige zaken draait Marielle haar hand niet om.

Thomas Haaksman

Financieel & Administratief beheer

Thomas is een financiële en administratieve duizendpoot. Hij zorgt ervoor dat alle financiële gegevens van huurders en verhuurders goed verwerkt worden in het systeem. Ook zorgt hij dat de nota's correct gemaakt en afgehandeld worden. Hij zorgt met veel plezier samen met Michelle en Marielle dat de administratie en boekhouding op rolletjes loopt.